دوشنبه ۷ آبان ۱۴۰۳ |۲۴ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 28, 2024
شاهرخی

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی شهادت مدافع وطن مهدی نقوی از شهدای خطه بروجرد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی شهادت شهید مهدی نقوی و همرزمانش در ارتش جمهوری اسلامی و شهادت ۱٠ نفر از نیروهای فراجا را تسلیت گفت.

در متن پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم


رژیم اشغالگر و کودکش صهیونی در تداوم جنایات ضد بشری در غزه و لبنان با همکاری و هماهنگی آمریکای متجاوز چند نقطه محدود از سرزمین کشورمان ایران عزیز را مورد تهاجم قرار داد که با هوشیاری پدافند فرزندان دلاور ارتش جمهوری اسلامی در دفاع از حریم میهن اسلامی مواجه شدند.

در این هماوری فرزندانی از ایران قهرمان در دفاع از ملت و سرافرازی ایران شجاعانه جان فدا کردند.

شهید عزیز مهدی نقوی از دیار لرستان و شهر بروجرد این خطه رزم آوران هم در این نبرد پرافتخار به خلعت زیبای شهادت نائل شد.

قطعاً مسئولین سیاسی ، امنیتی و نظامی کشورمان با توجه به سابقه شرارت حاکمان سفاک اشغالگر پاسخ کوبنده در بهترین زمان خواهند داد و نخواهند گذاشت بیش از این در باتلاق اشتباه محاسباتی در درک و فهم قوت ملت ایران گرفتار شوند.

مردم سلحشور و جوان همیشه آماده در استان لرستان همراه با ملت ایران ضمن حمایت از محور مقاومت و پشتیبانی از مردم آسیب دیده لبنان و غزه آماده نبرد با اشغالگران تا نابودی فساد و مفسدان صهیونیستی است.

اینجانب شهادت شهید مهدی نقوی و همرزمانش در ارتش جمهوری اسلامی و همچنین شهادت ۱۰ نفر از نیروهای فراجا در حادثه تروریستی تفتان را به حضرت امام عصر(عج) ، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای ( مدظله العالی ) و ملت ایران ، نیروهای مسلح ، ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای فراجا و خانواده‌های آنان و خانواده شهید مهدی نقوی تبریک و تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال پیروزی اسلام و مسلمانان را بر ظالمان ، اشغالگران و حامیانش خواستارم.

سید احمدرضا شاهرخی
نماینده ولی فقیه استان در لرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha